CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 17, 2008

ZaMan KaNak-KaNak!!

Dulu aku ni nak kata degil tak lah juga, nak kata nakal pun bolehlah,, alah biasalah budak kecilkan,, saja nak cari perhatian,,huhu,, dah kena pukul dengan

mak dan abah
barulah jadi baik sikit, kalau tak tu,, rumah tu dah macam ‘tongkang pecah’ haha,, berselerak permainan..Tak reti nak kemas,,,alih-alih mak jugak lah yang kemas kan walaupun hari-hari berleter sampai nak berbuih mulut dibuatnya.

Masa aku kecil dulu, ramai lah yang cakap muka aku ni dah macam
budak Jepun, dengan kulit putihnyalah, punggung yang tonggek, pipi yang merah, bila jalan, tunjit-tunjit kaki pula tu,, mungkin mak dah berkenan dengan orang Jepun..mne tak nye, abah selalu kene pegi OutstatiOn kat Jepun time tu… Huurrmm,, sampai ke hari ini makcik, pakcik, sepupu sepapat semua panggil minah Jepun aku tak suka dengan gelaran tu,,bila aku tengok balik gambar-gambar aku, tak ada langsung muka Jepun,, Urmm, tapi nak buat macam mana, terima jelah kan..Hihihi!!

Time kecik-kecik dlu, aku ni suke sangat men panjat-panjat kusi,
meja, tapi yang paling penting skali aku suke men basikal,, huhu!!
Aku nek basikal pg ronda2 kat sekeliling rumah je,, hehe kecik lagi mase tu,, tak brani nak kuar rumah,, huhu!!
Kat kawasan beranda adalah tempat litar aku untuk cycling,, huhu!!

Memang leka lah men basikal,, tp ble dah besar ni aku tak suke plak men basikal, mungkin dah muak kot,
huhu!!
Nek moto pun aku cuak,, tak pandai pun nak bawak moto,, petah lagi nak membonceng kat blakang,, memang takut sangat,, mak slalu kate nek moto tue bahaya!!



me with my 'lOv3lY teDDy BeaR'


0 comments: