CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 24, 2008

-24 mac 2008-



Salam,,,

ari nie,, clas aku full, dari pagi sampai lah ke petang,, pagi tu aku de klas terjemahan ngan Pn Saabiah,, huhu!! kteOrang kene marah ngan die sebab kteOrang nye terjemahan tak imprOve2 lagi,,cuak gak la mse tuh,, aku tunduk je,, actually aku tak tau nak imprOve mcm mane lagi,, aku buat pe yang aku faham dan senang difahami,, hehe mungkin ayat aku tu,, tunggang langgang kut,, cOz of that la kteorang kne marah satu kelas,, alih2 kene wat balik assignment tu,, tak pasal2 bertambah lagi kOje aku, dah tu kne anta sOk pagi kOl lapan huhu!! Ar33n bOleh!!!!!

Lepas je kelas terjemahan tu, aku de klas usahawan plak,, kene bentangkan prOduk barangan yang kumpulan aku nak jual sempena Projek Mini Usahawan.. susah gak lah nak cari idea,, nak jual pe,, alih2 aku terpikir nak jual selipar hahahaha,, lawak kan!!! kumpulan aku jual 2 jenis selipar,, satu Sweetie Cutie, satu lagi GOOdy ROcky,,, hahaha plan die still dlm perancangan lagi nnt aku akan bgtau selanjutnya pasal barangan tersebut,,,malam ni aku kene prepare untuk persembah kan produk tersebut dekat Puan Dewi Maharah,, pensyarah mOdul tersebut!!

Kelas Internet ari ne best,, ktorang tengok ramai MOvie Maker kteorang yang pegi Gunung Ledang ari tuh!!!!

Pe lagi malam ni sambung buat assignment lah!!!! Ttbe kan time aku tngah wat assignment ngan kekawan, aku dngar bunyi anjing depan pintu blik kawan aku tuh,, cecepat aku tutup pintu die, fuh memang klakar n cuak gak la time tu,, terkejut punye pasal.. dah tu aku jengOk kat tingkap,, memag sah ade 3 ekor anjing,, tak tau la pe motif die nak masuk!!

Pastikan esok aku akan lebih ceria dan habiskan sume assignment aku tuh!!!!

0 comments: