CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 25, 2008

-25 Mac 2008-



Hai!!!

Pagi2 ni aku de klas note taking ngan Pn Noorizam,, de keje buat kertas kerja huhu!!!

Ttbe fatin kate English batal,, pe lagi lepak kat cafe lah,

Lepas tu aku de klas ngan ustaz Md Zan, ari nie presentation dak lelaki kelas DTK 3,, memang membosankan dan memboringkan,, tersengguk-sengguk aku dengar diorang bentangkan bab 7,, tak best r diorang bentang,, eRmm,, tapi aku cube gak brikan perhatian,, kesian diorang huhu!!!

Aku tengok diorang macam tak prepare je,,, hermmm nak wat cam ne,, trime jelah kan, naseb baik lah group aku dah slamat buat presentation!!!

Malam nie aku de klas usahawan dan buat pembentangan pasal produk barangan selipar kteorang tu,, hope diluluskan dengan cepat!!!!

Good Nite!!!!!


0 comments: