CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 27, 2008

-27 Mac 2008-



Haha!!

Pagi nie aku tak de klas, tp ganti malam kang, de kuiz Document Production,,

huhu!! tp tengahari nie, aku de klas usahawan, aku kene berlakOn jadi isteri sibuk r, konon2 tak sempat nak jge anak die, hehe! ala dapat la jugak aku merasa feeling nak berlakon tu,, kire ade bakat jugak lah,, memang enjoy la kelas usahawan..dan tak mengantOk la!!

Petang, aku de kuiz Personality, ade 2 kuiz, satu tu, senang je, fill in the blank, tapi yang satu lagi tu, bapak la susah, esei, entah pe2 yang aku merapu,,huhu!! tapi aku jawab ikut pe yang aku tahu la..

Malam nie, aku kene gi kelas, ambik test, dah lah lewat sikit, terkejar2 plak tu, seb bek lah ramai yang agak lewat jgk,, sampai2 je aircond plak tak de,, ya Allah hanya Tuhan saje yang tau perasaan aku time tu,, dlam keadaan yang panas2 tu aku try jugak jawab kuiz tu dengan sehabis baik yang mungkin!!

GOOd LUck Areen!!!


0 comments: