CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 18, 2008

-18 Mac 2008-

'Segarkan jiwamu dgn senyuman', inilah ungkapan yang selalu aku ucapkan pada diriku sendiri. Walaupun penat macam mana sekali pun, aku tetap akan tersenyum.

Hari ini, aku pergi ke kelas sowang-sowang lagi, rOOmate aku still cuti sakit, dengan assignment document Production yang tak lengkap dengan rasa yang tak cukup tidur, aku gagahkan kakiku juga untuk pergi ke kelas, tapi aku bernasib baik kerana kelas bermula pada pukul 9 pagi, haha!! kelas NOte TakinG di batalkan, huhu!!!. Hari nie kelas English best lah jugak, kene buat ConFirMatiOn LetteR, pastu En. Fauzi cerita pengalaman die jadi warden kat sini. Macam-macam perangai budak P5i5 nie, ishk...ishk... pelik betul aku dibuatnya, ade ke patutu tengah-tengah malam buta tu diorang lepak kat teNNis CouRt wat maksiat, ape??? diorang ingat pOLy nie tempat maksiat ke???, kesian P5i5, makin lama makin tercemar nama die. I hope P5i5 akan kekalkan nama baiknya!!! Chayok-Chayok P5i5!!!

Sesudah itu, aku pergi setelkan assignment docuMent PrOductiOn aku, kesian aku, buat kerja sowang-sowang, ParTner aku sakit, tapi tak pe, hari nie hari die, mana lah tau esok lusa hari aku plak yang demam. Kesian rOOmate aku tue!!!

Aku rase mengantuk sngat time agama, tak taulah kenapa, tp nasib baik GrouP yang wat pembentangan ari nie best, so boleh kawal jugaklah tahap KeMengantukkan aku ni.. aku rasa mcm tak sabar nak balik dan tido atas katil yang empuk kat hostel tue haha!!

PeTang, Lain plak citenye, haha!! bukan main leka lagi aku tido sowang-sowang dalam bilik, sampai terlajak pukul 2 SuKu, apa lagi terkocoh-kocoh aku bangun pergi gosok gigi, cuci muke, pastu terus solat. 2 Stengah aku siap-siap nak gi klas 'GraMMar' Puan Saabiah. Hehe!! actually klas start pukul 2 Stengah petang, tp aku datang pukul 3, huhu!! ni sume terlajak punye pasal. Nasib baik aku dapat kejar balik ape yang dah aku tinggal belajar tadi. Kesimpulannya, klas 'GraMMar' hari nie, memang EnjOy gler!!! Aku suke sangat,, THankS Puan SaaBiah!!!!

Malam ni, aku rasa macam nak pOiEE je malam 'GaLa Night' untuk English Week tu, mana tak nye, classmate aku menang pertandingan, so sebagai seorang classmatE yang prihatin dan Supportive, aku nak pergi bagi support kat dia, Go, Go!! CHayok Kak Izzah!!!!

Balik dari 'GaLa Night' tu, aku akan sambung buat assignment yang berlambak-lambat tu, Huhuhuhu!!!!!!!!

0 comments: