CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 17, 2008

-17 MaC 2008-



Huh!! arinie memang penat gler,, segala otot-otot dan sendi-sendi aku sume lenguh-lenguh..rse mcm nak tercabut je....urmm,, actually semalam aku pegi team building Hutan Lagenda Gunung Ledang kat Johor,, memang best gler,, aku pg sane 14, 15, dan 16 aribulan..

dalam bas on d way pg Gunung Ledang

First day kat sana mcm bosan lah jugak sebab tengok mcm sunyi gler,, tp upe-upenye kat bahagian blakang resort tu ade macam-macam,,ade tapak camping, air terjun, high rope dan banyk lagi lah,,rugi btol spe yang tak pegi aritu,, buat pertama kali nye dlm hidup aku buat abseiling, aku rse mcm terjun bangunan je.. cuak gler la time tu.. aku rse tu lah pengalaman yang paling best aku pegi mendaki gunung,, agak jauh jgak la,, tp bg aku memang jauh pun 2km panjat gunung, turun gunung, huh memang pnt gler..

Main Flying Fox,, mencabar gler!! Makkkkkkkkkkkkkk!!

aktiviti High Road


Haha ni aku nak bangga ckit neh,, kumpulan aku berjaya menamatkan aktiviti war game, ktorang kene angkat 'Giant', memang berat gler,, hahaha!!! Ktorang bertolak dari Gunung Ledang dalam pukul 5 petang.. so sampai kat poli lam kul 12 tengah mlm. Memang aku rase tak nak bngun je arini. Tambah-tambah lagi rOOmate aku demam,, die tak pat pegi kelas.

POsing kat Air Terjun Kolam Puteri

Aku terpaksa jalan sowang-sowang pagi tu,, dah lah ade kuiz terjemahan,, lau nak ikutkan kaki aku ni memang malas je nak pegi tapi ble pkir balik dan imbas blik ape yang telah kte pelajari daripada team building aritu,, aku mula bersemangat nak pegi walaupun pnt gler....

Aku rase mcm best sangat ble kawan aku cakap kelas usahawan dan personality batal,, memang hOOrey lah,, bukan ape,, kirenye aku boleh lah rehat ckit, pegi basuh baju yang menimbun-nimbun tu,, kesian aku tengok baju tu,,huhu!!
Tapi assignment tetap berjalan macam biasa,, pada arinie assignment aku bertambah lagi iaitu assignment 'Internet dan Persembahan' aku kene wat 'MoVie MaKer' pasal teambuilding kat Gunung Ledang aritue & 'Usahawan' aku ditugaskan untuk mencari tokoh keusahawanan huhu!!,, nak wat cam mane,, kate student IPT memanglah kene wat assignment,, student dengan assignment memang tak dapat dipisahkan,, huhu!! mcm P.RamLee cakap ibarat LaGu dan IraMa memang tak boleh dipisahkan....

Nampaknye, malam nie aku kene bertungkus lumus untuk menyiapkan segala assignment yang diberikan sebelum assignment bertambah lagi,, huhu!!

Chayok-Chayok Areen!!!! U can do It!!!

0 comments: