CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 17, 2008

CiNTa P3rTaMa =)

with HIM!!!

Cinta?? Apa itu cinta?? Huhu!! Aku rse sume owang kat dunia ni ade perasaan tersebut,, tak kisah cinta pade sesape pun.. hehe yang penting aku juga mempunyai pasangan ku sendiri,,


YANG SELALU:

· Ambil berat tentang aku
· TOlOng aku jika aku dlm kesusahan
· Tenangkan aku jika aku ade masalah
· Sayang kan aku
· Cintakan aku
· HOrmati aku
· Terima aku seadanye
· Huhu!! manje kan aku

Aku memang sangat mencintai dan menyayangi dia, tak pernah aku rse kan begitu sebelum ni, nama die ZULFADLE, still belaja lagi,, huhu! tempat blaja tak leh gtau, biarlah rahsie..hehehehe! umo die 21 tahun, tue stahun je dari aku, aku kire jarang lah jumpe die, eRmmm… memang jarang pun,, ktorang always hubung melalui ensEt,, slalu SmS je, nak jimat duit lah katekan, kaDang2 je telefon, kalau ade masalah besar ke, kalau windu ke,,huhuhu!! sOgan den! Die nie Orang nOgOri,, Negeri 9, parents die due2 orang Negeri 9,,sO tak susah lah nnt,, sbb aku pun duduk dekat2 je ngan N9 kat Beranang tuh!! Ari2 aku masuk negeri tu,, huhu, loghat die pun kadang2 aku tersasul kat umah,,,


Die ni SUKE SANGAT:

· Makan nasi goreng Cina, kesian orang melayu,
nasi die tak kene makan!! Huhu!!
·
Minum air Juice Orange
· Ha! suke sangat pasang model rObOt Gundam die tuh!!
· TOlOng Orang
· Suke sangat kenakan aku huhu!!
· Bawak kete wira die tuh!!
· Suke gi jalan-jalan cari makan huhuhuhu!!!



Setiap orang mesti ade benda yang die tak suke kan!! Macam boyfriend aku neh, die tak suke makan makanan seafOOd,, hanyir lah die kate,, huhu!! aku plak suke makan makanan seafOOd, eRmmm die memang tak suke kalau orang atau kekawan die cakap besarlah, suke megah2, terutama sikap kepOyOan diorang huhu!! memang pantang die lah,, tapi nak wat cam ne,, dah lelaki lah katekan, mesti ade punye sikap2 tu!! Huhu!! So aku harap bOyfriend aku bleh bersabar ngan sikap2 diOrang! hehe!!!

Yang penting aku nak die tau yang aku memang sangat menyayangi die dan sentiase sedia mendengar segla masalah die, memahami die dan yang paling istimewa









‘I LOV3 U SO MUCH my D3ar!!

1 comments:

xiea said...

best gak bace blog korang ni...