CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 19, 2008

-19 Mac 2008-

Hari nie hujan turun lebat sangat,, aku tdo lene sangat hehehehehe!!! pukul 9 baru banGun dari Tdo, bangun2 je terus g gosok Blazer, pastu terus mandi, kemas beg n siap-siap pergi kelas terjemahan Puan Saabiah, kelas ari nie stu jam je,, pastu balik hostel trus buat assignment yang berlambak-lambak kat atas meja tu, huhuhuhu!! takut aku tengok meja aku,, hehe!! tapi yang penting esok cuti 'MaULidur RAsuL' hehe!! so bleh la aku setelkan sume keje-keje aku nih,, tapi tak tau la sempat ke tak.Aku akan pastikan yang sume keje-keje aku akan siap ikut mase yang telah ditetapkan,,
I'll tRy My BesT!!!! I Can Do it!!
Aku akan pastikan jugak yang
'HaRi Ini Lebih Baik Dari SemaLam dan EsOk LebiH Baik Dari Hari Ini!!!!'

0 comments: