CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 20, 2008

-20 Mac 2008-



Selawat ke atas Nabi yang Dicintai, iaitu Nabi Muhammad s.a.w....... ari nie merupakan hari kelahiran rasul kite yang tersayang, PoLy aku telah mengadakan 'Hari Maulidur Rasul' so pagi nie, aku wakil jabatan aku untuk berarak keliling PoLy... pagi nie aku pakai baju BAtiK.. huhu!! bangga aku jadi plaja poly... penat jugak la berjalan keliling pOly nie..tapi aku tetap gembira kerna ari nie ari yang paling mulia!!!!

Selang bpe jam kemudian, majlis perasmian oleh tuan Pengarah kte.. pas Tu penguMuman pemenang PeraraKan tadi.. jeng,,jeng,,jeng of coz la jabatan AKU yang Menang!!! JaBataN PerDagaNgan!!!

Aku dapat Makan Percuma ari nie, hehe!! dapat la jimat sikit duit blanje aku,, huhu!!

Malam nie aku pgi surau Poly utuk Bacaan YASSIN beramai-ramai!!!

And Then malam nie ape lagi buat assignment la sayang!!!! huhu!!


0 comments: