CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 21, 2008

-21 Mac 2008-

Ari nie kelas petang......kelas note taking.. tp x blaja coz buat penilaian prestasi pensyarah...pagi tadi aku ttOw bilik kwn aku fatin n nida,, rOOmate aku still lagi tak balik,, malam td aku buat MOvie Maker pasal Kenangan Terindah di Gunung Ledang,, eRmmm begang btol aku dwatnye,, asyik2 hang je keje die,, nasib baik tak sumpah seranah je bende alah tuh,, huhu!! banyak kali jugak lah dia hang,, sampai ilang sume doc aku tu,, bayangkanlah aku dah nak hampir siap ttbe hang,, tak leh nak gerakkan sumenye,,, nak menangis jugak lah aku,,
Aku tahan jugak lah try saba.. aleh2 aku buat lah blik,, sampai la pagi sok nye,,
arinie aku kene anta bende alah tu,,
Malam ni kang aku pegi dengar Forum Perdana anjuran Jabatan Pusat Islam (JPI),, forum tue die cite pasal Mcm mane nak membentuk akhlak madani dengan baik... tak ramai sangat yang pegi dengar forum tue,, tp tak pe forum tetap berjalan seperti biasa,, memang best lah dengar ustaz tu bercerita,, nyanyi lah huhu!! memang ENJOY dengar ceramah tue,, tak mengantuk langsung,,,
Lepas je balik dari dengar ceramah tu, aku g perjumpaan kelas aku,, diorang nak jumpe ajk tertinggi untuk program yang bakal ktorang adakan kelak,, iaitu Program Kemantapan Kendiri huhu!! ngantok jugak lah time tu,, ye lah dah kul 12.30 time tu,,
Pas dah dapat sume tugasan masing-masing aku pun pe lagi pegi TIDO la sayang!!! huhu!! time tulah yang paling aku tunggu2 skali!!
So camat Malam!!! C U TomoRRoW!!

0 comments: